sauna

Jei jūs iki šiol labai nedaug dėmesio skirdavote savo fiziniam aktyvumui, tuomet labai tikėtina, kad jautėtės išsekę, neturėdavote daug energijos ir susidurdavote su daugybe sveikatos problemų, todėl norint pagerinti savo sveikatą, vertėtų daugiau judėti.

  • Sportą paverskite pramoga. Leiskitės į ilgą pasivaikščiojimą su savo artimiausiais draugais. Suorganizuokite smagų pasivažinėjimą dviračiais. Dalį savo laisvalaikio skirkite pasiplaukiojimui baseine ar bet kuriame kitame vandens telkinyje. Jums nėra jokios būtinybės save įsprausti į labai griežtus rėmus. Juk jei nemėgstate prakaito lieti sporto salėje, vietoje to galite pasirinkti daugybę kitų aktyvių pramogų.
  • Sekite savo progresą. Fiksuokite savo fizinio aktyvumo lygį. Lygiai taip pat kaip ir mitybos atveju, turėtumėte sekti ir savo kasdienį sporto režimą. Tam gali labai puikiai praversti įprastas kalendorius. Jei pasportavę, perbrauksite vieną kalendoriaus langelį, tuomet pajusite didžiulį pasitenkinimą ir savimi didžiuositės gerokai labiau. Be to, prieš pradedant sportuoti, labai naudinga save įamžinti nuotraukose arba vaizdo medžiagoje.
  • Nustatykite savaitinius tikslus. Norėdami sustiprinti pasitikėjimą savo jėgomis, pirmieji jūsų užsibrėžti tikslai turėtų būti patys lengviausi. Tuomet galėsite sau drąsiai pasakyti, kad jūs galite tai įgyvendinti. Savaitiniai tikslai yra geriau nei vienai dienai išsikeltas tikslas, kadangi nutikus taip, kad dėl tam tikrų priežasčių vieną dieną negalėsite sportuoti, galite labai savimi nusivilti. Tuo tarpu savaitinių tikslų užsibrėžimas suteikia daugiau laisvės. Galiausiai, savaitės pabaigoje, kai būsite įgyvendinę užsibrėžtus tikslus, įteikite sau smagią dovaną.
  • Fizinė veikla jūsų kasdienybėje. Dešimt procentų iš šimto yra geriau nei nieko. Todėl, kai jūs turite 10 laisvų minučių, tai yra kur kas geriau nei apskritai neturėti laisvo laiko. Prieš pietus galite dešimt minutėlių pasivaikščioti gryname ore arba tuomet, kai nuo darbo jaučiatės labai išsekę, pasivaikščiokite laiptais aukštyn ir žemyn. Tai ne tik leis jums prasiblaškyti ir bent sekundėlei atitrūkti nuo įgrisusio darbo, tačiau taip pat turės teigiamos įtakos jūsų fizinei būklei.

Patarimai: https://www.esaunashop.com/

LinkedIn