sporto prekėsVaiko gimimas – ne tik begalinė laimė ir džiaugsmas, bet ir papildomi rūpesčiai: bemiegės naktys, košelių ir mišinukų gaminimas, o ką jau kalbėti apie nėštumo metu priaugtus kilogramus.  Taip, būtent jie dažnai moteriai tampa didžiuliu galvos skausmu, tačiau nusiminti nereiktų, nes, net būnant namuose bei prižiūrint naujagimį, galima sėkmingai susigrąžinti buvusias kūno linijas. Tiesa, pradedant kovą su priaugtais kilogramais, reiktų tinkamai pasiruošti ir įsigyti kelias sporto prekes.

Aerobikos kamuolys ir pilvo presui, ir nugarai

Dideli ir spalvingi aerobikos kamuoliai – labai populiarios sporto prekės moterų tarpe. Kodėl? Visų pirma, tai labai praktiškas ir universalus dalykas. Jei darytumėte atsilenkimus, atsigulusios ant kamuolio, efektyviai mankštintumėte pilvo preso raumenis, tačiau papildomu krūviu neapkrautumėte stuburo, o štai, jei gulėtumėte ant grindų ir laikydama kamuolį tarp kojų stengtumėtės  jį pritraukti prie krūtinės, treniruotumėte apatinę pilvo preso dalį. Su kamuoliu galima treniruoti apatinius, viršutinius ir šoninius pilvo preso raumenis, galima sutvirtinti sėdmenis, kojas, dubenį. Pratimų yra begalės ir jiems reikia tik kamuolio. Visų antra, aerobiniai kamuoliai tikrai nėra brangios sporto prekės, o jų nauda akivaizdi.

Guma vietoj modernių treniruoklių

Norint numesti svorio, nebūtina treniruotis su moderniais treniruokliais, pakanka savo kūno svorio ir nedidelio pasipriešinimo.  Gumos – dar vienos populiarios sporto prekės, kurias galima naudoti namuose. Jos sukuria nedidelį pasipriešinimą, todėl galima pasiekti geresnių rezultatų per trumpesnį laiką. Be to, radus laisvą minutėlę, su gumomis galima treniruoti praktiškai visus kūno raumenis.

Gimnastikos lankas – dailiam liemeniui

Nuo senų laikų žinoma, kad gimnastikos lankas išties labai efektyvi priemonė, norint sumažinti apimtis per liemenį, tačiau itin svarbu pasirinkti tinkamo svorio lanką, kad po treniruotės ant liemens neliktų mėlynių ir neskaudėtų šonų. Tad, sunkesnis lankas ne visada garantuoja geresnius rezultatus.

Tiesa, reiktų atminti, kad pradedant sportuoti po nėštumo, reiktų pasikonsultuoti su gydytoju ir asmeniniu treneriu, kuris, atsižvelgęs į jūsų sveikatą, fizinę būklę, sudarys tik jums skirtą treniruočių programą namuose.

 

LinkedIn