Pastaruoju metu jau nieko nebestebina, jei sporto klube galima apsilankyti ne tik baseine, tačiau ir pirtyje. Žinoma, pirtis – tai Skandinavų palikimas, kuris turi labai didelės teigiamos įtakos mūsų sveikatai. Todėl šiame straipsnyje eSaunaShop.com pateiks keletą priežasčių, kodėl pasportavus naudinga apsilankyti pirtyje.

Žinoma tie žmonės, kurie turi problemų su širdimi ir kraujotakos sistema, visų pirma turėtų pasitarti su savo gydytoju, kuris galėtų įvertinti tikrąją sveikatos būklę ir nuspręsti ar pirtis būtų tinkamas pasirinkimas.

  • esaunashopRaumenų atsistatymas: kaitinantis pirtyje, labai puikiai atsipalaiduoja raumenys, kurie intensyvių treniruočių metu įsitempia. Karščio terapija yra labai galinga natūrali priemonė, kuri mažina uždegimą ir raumenų įsitempimą. Todėl jei iki šiol jūs intensyviai sportavote, siekdami užsiauginti didesnius raumenis, tačiau pirtyje nesilankydavote, nes būdavote linkę manyti, kad tokiu atveju jūs prarasite ir daugiau raumenų masės, vykite tokias mintis šalin. Tai tik mitas. Priešingai – jei reguliariai lankysitės pirtyje, jūsų raumenys lengviau atsipalaiduos, atsigaus ir atsistatys, o tai reiškia, kad jie greičiau ir efektyviau augs.
  • Detoksikacija: nepaisant akivaizdžių privalumų sveikatai, kuriais pasižymi treniruotės, stresas, kuris organizmui sukeliamas sportuojant, įtakoja oksidantų išsiskyrimą. Trumpiau tariant, kuo didesnis ir intensyvesnis fizinis krūvis – tuo didesnis laisvųjų radikalų kiekis. Todėl jei lankysitės pirtyje, lengviau iš savo organizmo pašalinsite toksinus ir visas kitas kenksmingas medžiagas.
  • Širdies aparato veiklos gerinimas: lankymasis pirtyje taip pat teigiamai veikia ir širdies darbą. Didelis pirtyje vyraujantis karštis padidina širdies ritmą, o tai pagerina kraujotaką. Be to, atliktų tyrimų duomenimis, pirtis gali pagerinti širdies ląstelių, esančių arterijose, būklę.
  • Privalumai plaučiams: pirtis labai efektyviai padeda išvalyti plaučius ir pagerinti kvėpavimą. Be to, padidinimas deguonies patekimas į organizmą ir pagerinamas jo įsisavinimas.
  • Atsipalaidavimas: po intensyvių fizinių treniruočių, padidėja išsibalansavimas. Tuo tarpu pirtis padeda lengviau nusiraminti ir susikoncentruoti. Pirtyje nuslopinamas adrenalino išsiskyrimas, todėl jaučiama didesnė ramybė.

Todėl, kaip jau supratote, nėra jokios priežasties (apart atvejų, kuomet to neleidžia sveikatos būklė), dėl kurios turėtumėte vengti pirties po savo treniruočių.

LinkedIn