Zemes riesutu aliejus

Sveika gyvensena nėra susijusi su badavimu ir organizmą alinančiomis dietomis. Sveika mityba skirta tam, kad suteiktų mūsų organizmui daug reikiamų vitaminų ir mineralų, leistų mums jaustis energingesniais, žvalesniais ir padėtų būti sveikesniais. Jei nusprendžiama pakeisti savo gyvenimo būdą ir pradėti sveikai maitintis, labai greitai pastebimi radikalūs kūno ir nuotaikos pokyčiai. Žmogus tampa laimingesnis, pozityvesnis, energingesnis, stipresnis ir sveikesnis.

Pirmoji užduotis, kurią reikėtų atlikti, tai suprasti, kas iš tikrųjų yra sveika mityba. Tai nėra tik tai, kokį maistą pasirenkame vartoti. Tai taip pat susiję ir su suvartojamo maisto kiekiu. Jei tinkamai subalansuojame savo mitybą, galime sumažinti šių sveikatos problemų riziką:

  • Širdies ligos
  • Vėžys
  • Cukraligė
  • Depresija
  • Nutukimas
  • Kraujotakos sutrikimai
  • Virškinamojo trakto problemos
  • Ir daugelis kitų ligų

Be to, sveika mityba padeda ne tik išvengti šių ligų, tačiau taip pat gerina nuotaiką, subalansuoja psichologinę pusiausvyrą, energijos lygį ir padeda daugelį kasdienių užduočių įgyvendinti kur kas paprasčiau ir greičiau.

Taigi, turite sudaryti aiškų kasdienės mitybos planą. Valgyti turėtumėte 5-6 kartus per dieną. Galbūt skamba neįtikėtinai, tačiau tiek kartų turėtų maitintis kiekvienas iš mūsų. Žinoma, kalbame apie nedideles ir nekaloringas maisto porcijas. Jokiu būdu nekalbame apie sotų, riebų ir daug kalorijų turintį maistą.

Jūsų mitybos racione turėtų būti daug daržovių, vaisių, šiek tiek riešutų, taip pat nemažai baltymų ir dalis angliavandenių. Be to, nepamirškite, kad gali būti pasirinktas ir zemes riesutu aliejus, moliūgų sėklų aliejus ir kt. Visa tai turi būti subalansuota, atsižvelgiant į jūsų kasdienį fizinį aktyvumą, sveikatos būklę, svorį, amžių, medžiagų apykaitą ir kitus svarbius aspektus.

Žinoma, kad sveika mityba jums nesukeltų jokių nepatogumų, galite dažniau rinktis tokį sveiką maistą, kuris jums patinka. Tai nereiškia, kad turite save kankinti kasdien vartojant daržoves, kurių nemėgstate ar valgydami pilno grūdo produktus, kurie jums yra neskanūs. Mityba neturi kelti jums galvos skausmo, todėl daugiau dėmesio skirkite įvairių sveikų receptų paieškai, domėjimuisi sveikais produktais, natūraliais maisto papildais ir neilgai trukus savo mitybą paversite labai sveika, skania ir visiškai nesudėtinga. Tai leis jums pasijusti geriau ir užkirsti kelią įvairioms sveikatos problemoms.

LinkedIn