Norite atidaryti savo užkandinę, tačiau niekuomet iki šiol nebuvote vystę tokio pobūdžio komercinės veiklos? Jūs nežinote ar jums pasiseks? Tuomet nusiraminkite – to nežino niekas, tačiau jei nenorite rizikuoti, net nepradėkite. Kiekvienas verslas pasižymi vienokia ar kitokia rizika, todėl puikiai suprantama, kad pradedant žengti pirmuosius žingsnius nėra jokios galimybės pasakyti, kaip viskas klostytis toliau. Kaip bebūtų, visuomet riziką galima sumažinti, pritaikant pačius efektyviausius sprendimus, apie kuriuos pakalbėsime šiek tiek plačiau.

  • prijuostės vyramsSugalvokite originalią užkandinės koncepciją. Turite suprasti, kad naujos užkandinės atsiranda kiekvieną mėnesį. Maitinimo paslaugų sektorius yra labai populiarus, todėl jūs turite savo potencialiems klientams pasiūlyti tai, ko jie iki šiol nebūtų matę. Ir nors galite manyti, kad šiomis dienomis tai yra tiesiog neįmanoma, kadangi jau viskas yra sukurta – pats metas tokį požiūrį pakeisti. Jis yra labai klaidingas. Jei norite būti sėkmingi, turite būti ir originalūs.
  • Sugalvokite užkandinės pavadinimą. Pavadinimui turėtumėte skirti ne ką mažesnį dėmesį nei pačiai koncepcijai. Kuo pavadinimas bus labiau įtraukiantis, tuo lengviau bus jį prisiminti. Todėl jei jūs gaminsite aukštos kokybės maistą, jūsų pavadinimas labai greitai taps visiems puikiai žinomu prekės ženklu.
  • Sugalvokite tobulą užkandinės meniu. Daugelyje šiandieninių užkandinių vartotojams yra siūlomi tie patys patiekalai. Trumpiau tariant, jie niekuo neišsiskiria, todėl tokiais atvejais tampa kur kas sudėtingiau konkuruoti su savo tiesioginiais konkurentais. Pasistenkite sukurti tokį užkandinės meniu, kuriame nebūtų nei vieno kitoje užkandinėje ar restorane matyto patiekalo. Padarykite taip, kad dėl jūsų originalaus meniu į jūsų užkandinę imtų plūsti minios žmonių.
  • Sugalvokite, koks bus jūsų užkandinės interjeras. Būtinai pasirūpinkite, kad jūsų užkandinė būtų įrengta kokybiškai. Interjeras yra labai svarbi tokio verslo modelio sudedamoji dalis. Be to, norint, kad klientai būtų visapusiškai patenkinti, turite investuoti ir į savo darbuotojus. Tai reiškia, kad reikėtų ne tik kelti savo darbuotojų kvalifikaciją, tačiau taip pat daug dėmesio skirti ir jų įvaizdžiui (tam bus reikalinga kokybiška restorano apranga ir prijuostės vyrams bei moterims).
LinkedIn