Techninė pagalba Vilniuje ir paslaugos subtilybės

Kokybiškos techninės pagalbos paslaugos turi būti teikiamos ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje. Jeigu pažvelgsite į netolimus kaimynus Vokiečius, tai pamatysite, kad šioje valstybėje ir visiems puikiai žinomas paslaugų tiekėjas – ADAC. Techninė pagalba Vilniuje ir visi šios paslaugos teikėjai gali mokytis iš kaimynų Lenkų, Vokiečių, nes šiose valstybės tokios paslaugos teikiamos kur kas kokybiškiau. Aišku, verta ir nepamiršti, kad šios valstybės yra didesnės, turtingesnės ir turi daugiau galimybių teikti paslaugas. Bet gi mes Lietuviai! Mūsų specialistai sugeba kur kas daugiau nei kitų valstybių, nors turime ženkliai mažesnį finansavimą ir konkurencinė aplinka yra kur kas mažesnė. Todėl šios paslaugos turėtų būti teikiamos laikantis bendrų kokybės standartų. Jau nekalbama apie tam pritaikyta, specializuota transportą. Kokybiškos techninės pagalbos paslaugos yra nelabai suderinamos su prastos kokybės techniniu automobiliu ar nekultūringu vairuotoju. Nenorime, oi tikrai nenorime, kad atvažiavęs vairuotojas pasitiktų mus necenzūriniais žodžiais. Naudojamas leksikonas iškarto parodo, kad paslaugos tiekėjas nėra suinteresuotas teikti aukšto lygio paslaugas ir toli gražu nenori būti priskirtas prie spec. paslaugas teikiančių įmonių kategorijos.

Kodėl techninė pagalba Vilniuje visą parą?

Klausimas turi dvi medalio puses. Pirmoji teikia, kad techninė pagalba Vilniuje visą parą yra teikiama ne veltui. Vilnius – didmiestis, ir čia gyvena tikrai ne du ir ne trys gyventojai. Daug automobilių, sunkvežimių ir kitų eismo dalyvių kiekvieną dieną juda Sostinės gatvėmis, tad verta ir pagalvoti, ar paslauga turi būti teikiama tik darbo valandomis? Kas nutiks, jeigu eismo įvykis bus naktį ar pasibaigus darbo dienai? Kas padės į nelaimę patekusiam vairuotojui ar visam jų būriui? Juk kokybiškos techninės pagalbos paslaugos skirtos ir sunkvežimiams, lengviesiems automobiliams ir net autobusams. Tiesa, teikiant šias paslaugas sunkiasvoriui transportui reikia nepamiršti, kad jis gali būti įvairių rūšių ir tokie skirtumai gali neigiamai įtakoti paslaugos teikimą. Bet kaip ten bebūtų, visi mes, klientai norime, kad kokybiškos paslaugos būtų teikiamos kasdien ir mes galėtume ramiai sau dirbti, žinodami, kad bet kada galime įsikviesti spec. paslaugą teikiančią įmonę.

Kas geriau techninė pagalba ar draugo pagalba?

Jeigu gerai pagalvosite, tai suprasite, kad transportuoti po eismo įvykio sudaužytą automobilį nėra taip paprasta. Tam reikalingos žinios, patirtis ir pritaikytas techninės pagalbos automobilis.

LinkedIn