Dar niekada reklamos industrija nebuvo taip  puikiai išsivysčiusi ir negalėjo pasiūlyti tiek daug galimybių, kiek jų siūlo šiandien. Belieka tik pridurti, kad esant tokiai didelei  pasirinkimų įvairovei, dažnam, ypač jauno verslo atstovui,  gali būti sudėtinga nuspręsti, kada ir kokias reklamos priemones reikėtų pasirinkti. Šį kartą apžvelgsime visus dažniausius pasirinkimus, o taip pat atkreipsime dėmesį, kuomet verta rinktis vieną ar kitą reklamos priemonę.

Google Adwords reklamagoogle reklama

Google reklama yra puikus  pasirinkimas visiems tiems, kurie nori greitos reklamos internete. Beje, šis pasirinkimas yra naudingas ir tiems, kurie mėgsta efektyvius sprendimus – mokėti reikės tik už paspaudimų skaičių. Žinoma, nepamirškite skaičiuoti gaunamos grąžos. Būtina paminėti, kad Adwords niekuo nenusileidžia SEO paslaugoms, tiesiog reikia suprasti, kad tai 2 skirtingos paslaugos. 

Skrajutės

Mėgstate tradicinius sprendimus? Tokiu atveju skrajutės gali tapti viena geriausių reklamos priemonių. Vis dėlto, dėmesys atkreiptinas  į tai, jog nors skrajučių savikaina nėra didelė, jums teks patirti papildomų išlaidų – teks ieškoti žmogaus, kuris galėtų šias skrajutes išdalinti bei mokėti jam atlyginimą. Lygiai tą  patį  galima pasakyti ir apie kitas panašaus pobūdžio reklamos priemones (brošiūras, lankstinukus, katalogus ir pan.).

Internetiniai skelbimai

Daugeliu atveju puikiu pasirinkimu gali tapti ir internetiniai skelbimai. Jie puikiai tiks tuomet, jei norite nemokamos (arba ypač mažai kainuojančios) reklamos priemonės, kurią galima patalpinti pasirinktuose interneto portalo puslapiuose.  Vis dėlto, ši reklamos priemonė turi ir  vieną trūkumą – juose patalpinti galėsite tik nedidelį kiekį informacijos.

Pristatymai

Jei siekiate užmezgti tiesioginį ryšį su žmonėmis, tokiu atveju,  verta rinktis pristatymus. Jų metu turėsite ne tik galimybė pristatyti savo verslą, gaminamas prekes ar teikiamas paslaugas, bet ir pabendrauti su potencialiais klientais, gyvai papasakoti apie savo veiklą. Pristatymus ypač mėgsta tie žmonės, kurie vertina galimybę su informacija susipažinti ne kompiuterio ekrane, o bendraujant.

Televizijos, radijo, spaudos reklama

Tradicinių sprendimų gerbėjams taip pat turėtų tikti ir televizijos, radijo, spaudos reklama. Tai – galimybė pristatyti savo veiklą, paslaugas ar gaminius ypač didelei auditorijai, populiariu būdu.

Internetinė svetainė

Na, o pabaigai belieka tik pridurti, kad internetinė svetainė dažnu atveju taip pat tarnauja kaip reklamos priemonė. Tai – puiki galimybė pristatyti savo verslą bei atliktus darbus.

LinkedIn