Šiuolaikiniame informacinių technologijų amžiuje atsirado tokia bendravimo ir informacijos dalinimosi priemonė kaip socialiniai tinklai ir jie užima vis svarbią vietą šiuolaikinių žmonių gyvenime. Vienas iš pačių populiariausių ir didžiausių socialinių tinklų yra „Facebook“. Jame kiekvieną dieną Lietuvoje apsilanko beveik pusantro milijono lankytojų, o naudojasi šiuo socialiniu tinklu apie 68 procentai šalies interneto vartotojų.

FBSocialinis tinklas „Facebook“ yra toks populiarus žmonių tarpe, nes naudojamasis  suteikia daugybę privalumų. Pavyzdžiui jame galima susikurti įmonės puslapį ir pateikti jame būtina ir reikalingą informaciją, o jo sukūrimas yra paprastas ir visiškai nemokamas. Norint pritraukti į savo „Facebook“ puslapį kuo daugiau lankytojų, galima naudojantis mokama „Facebook“ reklama, taip pat    socialinis tinklas „Facebook“  suteikia vartotojams galimybę rašyti ir skelbti skelbimus įvairiose grupėse.  Renkantis mokamą „Facebook“ reklamą reikėtų apsvarstyti ar ji atsipirks taip greitai kaip norėtųsi, kadangi norint pritraukti nemažą kiekį lankytojų gali tekti nemažai tam ir išleisti pinigų. Kalbant apie reklamą „Facebook“ grupėse, tai reikėtų paminėti, kad reklama gali būti pateikiama tikslinėj auditorijai, nes „Facebook“  grupės skiriasi savo paskirtimi, tema, nariais  todėl grupės gali būti suskirstytos pagal tam tikras auditorijos klases, pavyzdžiui grupėse apie automobilius renkasi tie nariai, kurie domina automobiliai. Tačiau skelbimų rašymas ir skelbimas „ Facebook“ grupėse gali varginti, nes siekiant pritraukti reikiamą skaičių skaitytojų gali tekti skelbti į ne vieną, o į daugybę panašių, savo tematika beveik nesiskiriančių grupių. Tokiu atveju geriausiai yra naudotis tokia paslauga kaip „Facebook“ autoposteris. „Facebook“ autoposteris leidžia skelbti skelbimus į įvairias grupes ar puslapius automatiniu būdu,o tai leis jums sutaupyti pinigų ir laiko. „Facebook“ autoposteris leidžia ne tik vienu paspaudimu skelbti skelbimus į daugybę grupę,  bet ir suteikia galimybę tai daryti iš skirtingų paskyrų, o jų skaičius nėra ribojimas.

Facebook autoposteris yra pakankamai pigi marketingo priemonė, pasižyminti didelio  efektyvumu bei paprastum, todėl kiekvienas socialinio tinklo „Facebook“ vartotojas gali naudotis šia marketingo priemone, nesvarbu kokio amžiaus jie būtų ar kokių kompiuterinių įgūdžių jie turėtų.

LinkedIn